יום שלישי, 28 בנובמבר 2017

פילינג עמוק בפיתוחו של ד

הצערת פנים אמתית ללא ניתוח – פילינג עמוק 2 מהפיכה בתחום הצערת הפנים

קיימים הליכים רבים בתחום הרפואה האסתטית בתחום הצערת הפנים. מרבית הנשים מסתפקות כיום בטיפולי מנע על בסיס חומרי מילוי אחת למספר חודשים. חומרים כמו בוטוקס, חומצות היאלורוניות הזרקת חוטים ועוד תפסו תאוצה והפכו שגורים בפי נשות העידן החדש. הסיבה נעוצה בכך שלא התוודעו לפרוצדורה הרפואית האפקטיבית ביותר בהצערת הפנים – פילינג עמוק 2 – הדור הבא. 


מדוע עדיף פילינג עמוק על-פני חומרי מילוי?


כאשר שוקלים לבצע הליך בתחום הצערת הפנים חשוב להתוודע לשיטות הנוספות שקיימות ללא ניתוח ושאינן כרוכות בהזרקות של חומרים לצורך מילוי הקמטים והשקעים לצורך הענקת נפח לפנים. אלא שימוש בנתונים הטבעיים של העור וביכולת שלו להתחדש על ידי התקלפות מבוקרת לשכבות הפנימיות יותר.
המשך לקרוא...

מבנה שכבת העור האמצעית הדרמיס

דרמיס הנה שכבה שניה ואמצעית של העור בצורת רקמת חיבור המורכבת בעיקר מחלבון קולגן (סוג 1) כמו-כן הן מועשרת בכלי דם ורשת עצבים מרובים. הדרמיס מורכבת ממספר נדבכים:

שכבה ראשונה של הדרמיס העליון נקראת שכבה פאפילרית - Papillare Stratum 

צמודה לממברנת האפידרמיס הבזאלית באמצעות רקמות חיבור בצורת גבשושיות המכילים פיברוציטים שזורים בסיבי קולגן אלסטיים. בשכבה זו מצויים רוב נזקי השמש: כתמי שמש, פיגמנטציה וכתמי עור.

 שכבת הדרמיס הבאה נקראת שכבה רטיקולרית Reticular Stratum – 

בה מצויים אסופות שזורות בחוזקה של סיבי קלוגן חזקים וביניהם רשתות סיבים אלסטיים. מבנה זה מעניק אלסטיות לעור כמו-כן לספוח ולרוקן מים ולהסתגל לשינויים בנפח ותנועות. בשכבה זו מצויים בעיקר קמטים טבעיים באזורים אלסטיים פחות בעקבות מבנה החיבור של הקולגן באלכסון לאפידרמיס או במקביל לשטח העור.

שכבת הדרמיס הפנימית והתחתונה הנה רקמה תת-עורית הנקראת היפודרמיס Tissue Subcutaneous-

בשכבה זו מצויים רקמות חיבור מרווחות. בחלק העמוק ביותר מתחברת ההיפודרמיס לשריר או לעצם ברקמת חיבור. כמו כן מצוי בה גם שומן המיועד לשם בידוד, אחסון ועיצוב.

**קולגן- סיבים מחלבון המשמשים כרקמת חיבור, והופכים לדבק כתוצאה מהרתחה. ייצור הסיבים מתרחש מחוץ לתא בפיברובלסטים שמשתחררים לתא סליל פרוקולגן העשוי בעיקרו מחומצות אמינו גליצרין, פרולין והידרוקסיפלורין שמאפיינות קולגן. בהמשך התהליך מתקיימות התאמות אנזימטיות באזור החוץ תאי בו הפרוקולגנים מומסים והופכים לסיבים דקים של קולגן שמתאגדים בסוף התהליך לסיבי קולגן בלתי מסיסים. בשכבה זו מצויים חטטי אקנה

**אלסטין- מצוי בדרמיס, מאופיין בגמישות ומופרש מפיברובלסטים. בשל מבנהו העור יכול להימתח ולחזור לצורתו.

סוגי פילינג – מה ההבדל? הסיווג לפילינג, פילינג בינוני, כימי, בלייזר ופילינג עמוק


כלל אצבע - ככל שהחדירה לשכבות עמוקות יותר של העור כך ניתן לטפל בפגמי העור המצויים באותה שכבה.

פילינג אצל קוסמטיקאיות 

מקלף את השכבה הראשונה של האפידרמיס (השכבה הכי חיצונית של העור) הגורמים למעשה לפציעה כתוצאה מכך הגוף מייצר בצקות שגורמות לעור להראות טוב. ניתן ליהנות מתוצאות ההליך בערך כשבועיים מביצועו.

פילינג בינוני, פילינג כימי או פילינג בלייזר 

מגיעים לשכבת הדרמיס הפאפילרי ומבוצעים על ידי רופאים במטרה לתקן נזקי עור וטקסטורה של העור, לטשטש כתמי עור, כתמי שמש ובעיות פיגמנטציה. ככלל, ככל שהחדירה עמוקה יותר כך ישפיע על קמטים וכתמים חזקים יותר. במרפאה של ד"ר איימס ניתן לבצע הליך של פילינג בינוני פלוס אשר מגיע לעומק הדרמיס הרטיקולרי ומתקן כתמים וקמטים חזקים.

פילינג עמוק אצל רופא 

פנול הוא החומר שמשפיע בעיקר על הפילינג של הרופא. הפעולה של פילינג עמוק היא חדירה לשכבת הדרמיס הרטיקולארי.

החלקת חטטי אקנה בפילינג עמוק 2

פילינג עמוק 2 הדור החדש אצל ד"ר איימס – 
בזכות פיתוח ייחודי של ד"ר איימס בשיתוף שני כימאים בישראל פותח פילינג עמוק 2 – הדור החדש, אשר מאפשר להגיע לשכבת עור קצת יותר עמוקה משכבת הפילינג העמוק הרווח בקרב רופאים ולכן מצליח לשפר גם חטטי אקנה אשר מוגדרים ברפואה ככמעט בלתי ניתנים לשיפור.


פילינג בקליניקה המהפכנית של ד"ר איימס – שיטות טיפול פילינג ייחודיות

שיטת הפילינג עמוק 2 המהפכנית של ד"ר איימס היא האפקטיבית ביותר בתחום הצערת הפנים. מדוע? מדובר על תמיסה פנטרנטית מיוחדת המורכבת מתשעה מרכיבים שמותאמת לכל מטופלת בהתאם לנתוני העור והצרכים הייחודיים לה באופן אינדיבידואלי.


מדוע שיטת פילינג עמוק 2 הדור החדש היא הפרוצדורה האפקטיבית ביותר בהצערת הפנים כיום?

הנוסחה שנרקחה מכילה מרכיבים חדשניים שמביאים לרמת חדירה עמוקה יותר מהנוסחה הקלאסית המקובלת של בייקר-גורדון. כמו-כן ישנה הכנה של העור לקראת התהליך בקרם מיוחד המכיל חומרים שתורמים לחדירות קלה ועמוקה יותר של התמיסה בזמן הפילינג.
התוצאות שמתקבלות מעניקות מראה טבעי ולא של "פני פורצלן" כבתוצאות המתקבלות בשיטות שהיו נהוגות עד כה.
התמיסה מתאימה לגווני עור כהים או בגוונים צהבהבים מה שהיה בלתי אפשרי עד היום.

היתרונות המרכזיים בשיטה

קיימים יתרונות מרובים בשיטה החל מזמן החלמה מהיר של חמישה ימים בלבד כמובן בהשוואה לשיטות שהיו נהוגות עד היום שהצריכו היערכות של מספר שבועות המלווים בכאבים בניגוד לפילינג עמוק 2 הדור החדש שהמטופלות בו מדווחות על אי נוחות בלבד נטול מכאבים (בזכות מרכיב נוסף בתמיסת החומר)


היתרונות המרכזיים בטיפול משולב

על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר רצוי לבחור רופא בעל ידע וניסיון במגוון רחב של שיטות טיפול ולא פחות חשוב, שיהיה בעל קליניקה מגוונת ועדכנית מבחינת מכשור טכנולוגי. מתן הערכה לטיפול המבוסס על טכניקות שונות שמתאימות לכל אזור בהכרח תעצים את טיב התוצאות שיתקבלו.



מאמר מבוסס על HARTMANN medical edition – Compendium Wounds and Wound Management

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה